vineri, 12 iulie 2013

Barbatii sunt niste porci, femeile nu sunt ingeri.

Fara deosebire de varsta, rasa si kilograme, orice mascul din zarile planetei (era sa zic colturi, da-i lung pamantul, ba-i rotund) a fost macar o data pe zi, in fiecare zi, fara jena, fara mustrare...un porc. Fie ca a poftit la muierea altuia, fie ca a ragait de s-a auzit pana in strada sau a tras o basina de s-au ofilit florile babei de sub el, a fost INVARIABIL porc!

La o adica, daca ei sunt porci, noi de ce n-am fi scroafe? Zic. Femeile au crampe, femeile se baloneaza si se constipa, ne loveste cea mai nenorocita cacare cand ti-e lumea mai draga sau vine Satanea peste noi cand purtam cea mai alba fusta!

Pe numaratelea, eu am fost scroafa de cel putin trei ori doar ieri. Prima data, cand m-am ridicat de pe scaunul de autobuz, mi-a ramas fusta-nfipta-n cur. Daca exista vreo maniera delicata si lady like sa mi-o extrag de acolo in vazul lumii, tare as vrea sa stiu.

A doua oara am fost scroafa cand am fugit la baie sa fac un pipilica (atentie, fetele fac pipilica, baietii se pisa) si m-am vanturat pe hol in curu' gol si fusta mentionata mai sus prinsa-n chiloti.

 A treia oara am fost scroafa cand i-am urat un sincer si calduros "Futu-ti mortii ma-tii!" oricui a aruncat tigara aprinsa de la 5 si mi-a aterizat mie in cap.

Nu stiu de ce in absolut toate reclamele, femeile arata ca niste zeite diafane, superbe, chiar si atunci cand sunt la ciclu. Bai nene, cand sunt la ciclu, da fericirea-n ele! Se imbraca toate-n alb si se freaca de orice bara de autobuz care le iese in cale. Sau de orice balustrada. Zici ca-s niste ingerasi curati ca lacrima. Cam asa cum incearca Ponta sa-l scoata pe Fenechiu.

Femeile nu sunt zane. Femeile sunt oameni (chiar daca CTP-u' zice ca ba si se jura cu mana pe chelie ca femeile destepte sunt la fel de rare ce pinguinii nu mai stiu de care).

Femeile nu sunt ingeri. Aripioare avem doar la tampoane.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu